torstai 19. helmikuuta 2015

Minnin päivä

"Moi! Täällä Minni. Kerron teille nyt mitä mun eilispäivään kuulu  

mulla oli eilen mun omistajan kanssa ihan omat jutut. Moneen kertaan tuo Sabina käveli meijän laitumen luo ja lähti hetkenpäästä pois, sillä oli aina leipää mukana  Sikke, siis se mun tarhakamu, kyllästy jo heti alkuunsa kävelemiseen laitumen päästä päähän, ja lähti syömään heiniä Julle-ponin luo.

Hetken aikaa otettiin Siken kunnon spurtteja, mut mun kunto loppu kesken ja mä jätin sit leikin sikseen. Mä sit jäin ootteleen tuohon langan viereen ja katteleen mitä toi Sabina oikein puuhaa... Siinä se kaivoi meijän vesiastiaa lumen alta pois, ja heitti sinne vielä vettä (mut mepä ei kuitenkaa vettä ees juotu). 



Meillä oli oikein lepposaa aina siihen asti kun Sikke palas kattoon että mitä me tehään, ja ajo mut pois. Lopulta kun Sikke taas häipy, jatkettiin omia hommia Sabinan kanssa, välillä pala leipää ja välillä lumihangen imurointia, välillä siinä sitten olin naama kiinni kamerassa ja välillä tein omia juttuja vähän sivummalla.

Muistan kuinka kesällä Sabina käski mun seistä ryhdikkäästi, että ne sai otettua jonkun rakennekuvan, mä päätin itte nyt sitten harjotella sitä samaa! Yhden asian kuitenkin unohdin kesken kuvausten, en muistanut vetää mahaa sisään, vähän harmittaa... 

Vaikka mahani unohdin vetää sisään, tuli minusta ihan kelpo kuva ja päivä oli muutenkin ihan kiva kun oltiin ekstrapitkään ulkonakin! Illalla Sabina vielä selvitti kaikki takut mun harjasta ja hännästä, niitä oli tosi paljon, ja vähän tylsistyin siinä käytävällä ollessani... Mut ei mua haitannut, kun pääsin sitten taas karsinaan, annoin hyvänyönpusun Sabinalle ja sain vastapalkaksi namia  
Tälläinen oli mun päivä

Terkuin: Minni

4 kommenttia: